Monday, September 3, 2012

Offer Letter - Celcom


Yeah! today is my happy day! Finally... Alhamdulillah.. Early morning, perasaan excited menyelubungi.. yes! nak ke menara celcom untuk ambik offer letter... with a big smile, terus ke level 22... rasa gembira tak terkata, perasan takut + risau turut menyelubungi juga... Penantian 2 bulan bakal berakhir... dan cabaran baru bermula di hadapan... Subhanallah... Allah dengar doa saya rupanya... Apa saya pinta, saya dapat.. Betul jugak kata kak Num, kalau berdoa mintak specific pada Allah... ya.. Saya mintak betul-betul specific.. 1) dapatkanlah pekerjaan yang halal....
2) Gaji yang seperti dipinta
3) kerja yang dekat dengan rumah..
4) Kerja yang menggembirakan..

Alhamdulillah.. 3 daripada nya telah tertunai, yang ke-4 belum lagi.. sebab belum mula bekerja.. semoga yang ke-4 juga, Allah mendengar doa saya...

Terima kasih tak terhingga buat ucapan-ucapan tahniah... hi hi hi.. berbunga hati hajar tau setiap kali orang wish congrats... rasa daku mahu melompat tinggi-tinggi sahaja.. yang tulis kat fb, yang sms, yg msg, yg call.. thank u so much!! tapi ucapan tahniah yang paling berharga adalah daripada seseorang yang telah jauh daripada saya telah diucapkan pada hari saya mendapat tahu yang saya dapat kerja tu..ringkas tetapi cukup bermakna. :) terima kasih. Semoga berbahagia dan kekal hingga ke akhir hayat hendaknya..

Ok ok.. Tukar mood gembira balik.. tadi macam mood sedih je.. gedik kau kan Hajar... wahh.. belum start kerja dah ramai mintak belanja.. boleh boleh.. tak de masalah.. cuma saya kene blanja mak abah dan adik beradik saya dulu before blanja korang... ;) family first!

Lupa lagi.. Alhamdulillah.. terima kasih buat remisier-remisier Kenanga Curve.. Ya Allah.. saya mendapat jemputan untuk lunch bersama mereka.. thanks a lot! I am gonna miss u... :)

20 minutes to 1 pm... So nak sambung packing barang-barang before leave Kenanga...

To you friends! take care and all the best in ur future.. my doa always with u guys... ;)
Lunch yok! calo betey!


No comments :