Saturday, May 19, 2012

Tudung Ohh Tudung..


Ok! Tadi lepas makan nan di depan Ampang Point, kami decide untuk ke Jalan TAR... Actually saya nak carik tudung bawal 3 tone tetapi sama je harga dekat Curve, baik la beli kat sana.. ada brand AJ lagi... dari kat Jalan TAR cap lempang.... 

So, kami ke kedai Muaz.. kedai paling murah sekali di Jalan TAR ok.. so nampak la tudung fesyen yang di re-brand kan... satu masa dulu tudung ni memang popular, n then jatuh... dan sekarang tudung ni popular balik... tapi design sekarang lagi lawa ok.... 

Harga satu tudung ni cume rm4.80 sahaja!!!! kalau kedai di pasar malam Taman Melati sehelai rm10 ok!! itu agak macam orang mabuk tu membeli....tadi saya dah grab lebih kurang 12 helai... n then tapis punya tapis, 6 helai je ambik... sebab tudung yang beli dulu pun tak pakai lagi.. oh... Hajar.... sebaik tak ambik kesemua nya.... pembaziran...

Hajar bagi sehelai pada maid kak num.. Lela.. yang colour orange leopard tu.. Punya la dia suka... "kakak kasi saya??? ya Allah... lawa sangat kak.." Alhamdulillah... happy dia suka... hihihi...

Kepada yang nak shawl, boleh bagitau saya... saya terlalu banyak sangat shawl yang saya tak guna dan tak pernah guna.. saya suka membeli tapi bila nak pakai, "eh.. tak lawa la kat muka aku.." so saya simpan je.. dan tiba masa untuk saya bagi pada orang yang suka pakai shawl.... FOC! hihihi....

Ok la.. nak sambung buat painting.. gud nyte bebeh....

No comments :