Saturday, May 19, 2012

Botanical Slimming

Hye.. Selamat berhujung minggu guys.. so apa aktivit hari ni?? Hajar seperti biasa la.. duduk rumah je.. haiishh... bosan nya life aku ni!!! ok.... korang, ingat tak status Hajar pasal Botanical Slimming??? Bila hjr post macam tu, berduyun-duyun mesej masuk dan whatsapp saya tak henti-henti orang duk tanya product tu... (ok! hajar bukan penjual product tu ya.. sharing is caring darling!!!)

Saya melakukan survey ke atas product ni dah lama.. Bila ramai kata no side effect, so saya lebih yakin + percaya product ini ok.... satu lagi, dia bentul capsule n dalam nya cecair.. kalau serbuk, agak takut sikit la.. n then tumbuhan yang digunakan pun memang selamat... tak caya korang google ok...

Saya tak boleh bersenam dalam sebulan dua sehingga paru-paru saya kembali pulih sepenuhnya tetapi badan saya semakin hari semakin seperti belon... Mak saya kata badan saya dah ghupe orang ada anak 3.. oh my God!!! gemuk sangat ke aku ni?? so tak tahan asyik dikata gemuk oleh keluarga dan rakan-rakan, so saya nekad membeli product ini.... hihihi... 

Setelah 4 hari saya makan, berat saya memang dah kurang... yang paling best kan, korang akan rasa perut korang semakin kempis!!! serius bebeh... tak tipu... tetapi bila makan pil ni, kene banyak minum plain water sebab toxic akan keluar daripada urine... dan makan, kalau dulu 7 piring makan kat sushi, skrg 4 piring dah kenyang gila!!!! saya makan sikit dah rasa kenyang....

Saya ingat saya orang pertama makan, rupanya ada dikalangan kawan-kawan saya yang kembali kurus semua dah cuba.. memang berkesan... harga nya berpatutan.. kalau murah sangat pun kita was-was kan.. 36 biji = RM110.. ada yang kata makan less than a month kurang sampai 7kg!!! banyak tu weyh...saya ada baca bile berat yang korang nak dah dapat, mula kurangkan pemakanan.. kalau sehari sebiji, kurang kan kepada 2 hari sebiji.... dan seterusnya... Hajar tak sabar nak tunggu lagi seminggu... berapa la agaknya berat hjr turun kan.... 

Kepada yang nak mencuba product ni, korang google je kat FB korang tu type Meizitang Botanical Slimming.. kat situ banyak testimonial.. korang boleh baca.... :) Jom sama-sama kurus!!!! ohh.. tidak sabar untuk kembali kepada Hajar yang lama!!!!!!!!



Ini lah rupanya Meizitang Botanical Slimming

3 comments :

anak ummi said...

bestnye..kena try ni.hehe..insyaAllah..dgn izin Allah ubat ni mujarab....

HAJAR said...

harap-harap macam tu la kan... sama-sama jaga badan... huhuhu...

anak ummi said...
This comment has been removed by a blog administrator.