Monday, May 14, 2012

Sharin Low Restaurant

Hye... Ok.. kali ni entry Hajar pasal makan... walaupun dah lama jugak saya makan kat Sharin Low Restaurant tetapi nak jugak tulis entry pasal restaurant ni... Seperti biasa, saya bersama my "kaki makan"-partner, Halim (my close friend), kami memilih chinese cuisine... dah lama tak makan chinese cuisine... so nafsu untuk makan ni membuak-buak.. macam-macam kami order... hahahahha!!!!

Boleh dikatakan murah.... Puas hati makan di Sharin low!!! tapi tak ingat berapa total kami kena masa tu.... tetapi sangat berpatutan!!! Saya cadangkan anda semua pergi ok!!!!! memang superbbbb!!!!!

 Butter prawn... puas hati!!! dalam berbelas ringgit.... ni small portion.. 2 orang makan kan...

 Ini pula tauhu masak dengan mushroom... Hajar tak ingat nama nya!!! hahahha... Sedap gila ok!!!

 Daging black pepper... Saya tak suggest untuk ini... Rasa nya kurang sikit untuk daging black pepper... Actually kami order chicken lemon, tapi malam tu chicken lemon habis pulak la.... sabar je la.. itu yang nak sangat makan.....

Ini la crab soup.. actually nak order shark fin soup, tapi saya kurang sikit, halim suka la... last-last halim pun order crab soup.. n then budak tu cadang jangan ambik 2 mangkuk.. sebab 1 mangkuk boleh makan 4 orang... Mula-mula kami nak gak 2 mangkuk, last-last kami ambik 1 mangkuk je... Sampai je crab soup, 2-2 ternganga, "Halim, tak terhabis ni!!!".. akhirnya kami bungkus n halim bawak balik rumah dia....

Kepada kawan-kawan, kalau u all nak pi Sharin Low Restaurant, yang saya tahu ada 2 tempat... satu di Sri Gombak dan satu lagi di Bukit Antarabangsa... 

ok la.. Enjoy!

No comments :