Monday, May 14, 2012

Oh Abah ku!!!

Balik umrah hari tu abah Hajar kan masuk hospital.. U all ingat tak post Hajar pasal abah masuk hospital???  1st day abah di masukkan di HDU (High dependency unit) Hospital Pantai.. Masa tu abah dah berwayar penuh... ubat yang dimasukkan dalam badan buat abah ngantuk dan lemah... Ok.. Bukan nak cite pasal ni sebenarnya.... hahaha.... Itu introduction je... (panjang nya introduction kau Hajar.. kalau cikgu bahasa Melayu dah baling dah exam paper kau!!!!) 

Petang tu abang saya datang melawat abah... ketika itu abah masih mamai sebab penangan ubat... abang saya mengejut abah saya... setelah setengah jam dia berborak berdua, abah saya  pun cakap la pada abang saya, "Muka awak ni macam anak pakcik... Sama sangat macam anak pakcik..." hahaha!! Abang saya blur... dalam hati dia, "ya Allah, setengah jam aku duk borak kat sini... Abah tak cam aku!!!"  Abang saya pun balas balik, "Abah, saya ni anak abah la.... " masa tu baru abah tersedar rupanya itu anak dia.. Abah ingat abang saya tu orang yang kerja kat tempat X-Ray.... addeeeiihhh!!! Abah.. macam mana la boleh anak sendiri tak cam.... 


!@#$%^&*()!@#$%^&*

No comments :