Tuesday, April 17, 2012

Happy World Down Syndrome Day

Hye...

I am not sure either yesterday or today is down syndrome day... Tadi tengok kat FB, and read new post from kak Id... Kak Id remind me to my late lil brother... Saya terlalu rindukan dia... Dia passed away 10 hari selepas lahir sebab operation gagal..

Masa dapat tahu nak dapat adik, saya manusia paling gembira sangat!!!! Yeah!! Saya akan jadi kakak... But only for 10 days... Masa tu umur saya 3 years old.. Yes! I still can remember... Tetapi saya rasa kehilangan dia sehingga umur saya 6 tahun...

Saya teringat ada sekali saya main sorang-sorang, tiba-tiba azan Maghrib... Saya menangis.. Mak tanya kenapa, I said I miss Luqman... Yes.. Until now, bila saya tengok orang lain bermesra dengan adik, saya jeles dan saya akan menangis...

Punca adik down syndrome sebab mak inject rubela sebab demam campak tak silap... Dan masa adik dilahirkan, ada masalah pada usus sehinggakan terpaksa menjalani pembedahan... :'(

Dia tengah "tidur" kat sana sehingga kiamat....

Gud nyte everybody!!


No comments :