Tuesday, May 17, 2011

Jodoh...

Saya ada 5 minit utk update blog.. Kerap kali keluarga bertanyakan bila nak mendirikan rumahtangga.. Soalan ini jugak kerap kali membuat saya berfikir panjang.. Bukan mudah untuk mendapat pasangan yang betul-betul padan untuk diri kita, tapi kita bukan mencari mr perfect, hanya mencari teman yang boleh "masuk" dgn sikap kita... Mungkin melihat saudara mara yang mendirikan rumahtangga, timbul kerisauan kepada mak dan abah..

Wahai keluargaku,
Bukan niat dihati tak mahu mendirikan rumahtangga, cuma masih mencari seorang yang benar-benar boleh mendidik diriku ke jalan yang diredhai Allah.. Jikalau saya tak jumpa jodoh di dunia, InsyaAllah di akhirat pasti Allah berikan yang terbaik untuk saya... la tahzan ya abi wa umi.. InsyaAllah, ada jodoh saya di dunia tapi mungkin saya tak berjumpa lagi...

No comments :