Tuesday, October 9, 2012

Assalamualaikum..

Alhamdulillah masih bernafas lagi... Hari ni saya MC.. low blood pressure.. pagi tadi saya memang nak pitam, terus ke clinic, dapat kan ubat dan doctor kasi MC.. saya terus gagahkan diri balik ke rumah kak Num.. if anything happen, at least Lela ada kat rumah.. sampai rumah, terus collapse.. bila bangun Alhamdulillah.. I am still alive!! Thank you Allah...

Ohh.. nak cerita sikit ni... anak jerung dah tersebar di Celcom.. ni mesti kerja si abg Rizal ni kan.. haiissshh... ada juga kene karate kang.. ok.. 3 weeks in Celcom... banyak cerita saya nak share kan.. Dunia di Celcom totally berbeza di Kenanga.. mungkin di Kenanga staff hanya 13 orang, lain di Celcom staff berpuluh-puluh di dept saya... dan boleh dikatakan majoriti lelaki di dept saya... dept kami sangat meriah.. setiap hari walau pun ada kerja yang banyak, hati saya tetap gembira untuk ke office.. layanan yang baik daripada kawan-kawan membuatkan hati saya sentiasa happy... Alhamdulillah...

Nak cerita sikit, ada sikit ketakutan... minggu lepas, seseorang telah meletakkan rambut yang digunting pendek di atas meja saya.. boleh tahan banyak jugak dan diselitkan di alas meja saya... setiap pagi, sebelum saya letakkan laptop, saya akan bersihkan meja dulu, so tak mungkin saya terlepas pandang.. tapi rambut tu saya jumpa lepas lunch.. pandai pulak tu diletaknya.. kemas je.. Wallahualam.. saya harap ada orang main-main dengan saya je...bukan nak sihir ke ape ya... "Ya Allah.. Selamatkan aku dari segala perbuatan sihir...."

Ok la.. itu je untuk hari ni.. still berpusing kepala ni.. btw, saya beli BE skin.. nk nmpk putih cam adira.. kekekeke... mahal jugak la.. 15 days rm240.. huh! tak pe.. gagahkan untuk 3 months...

Take care everybody!

Assalamualaikum!

4 comments :

wanUSJ said...

Salam anak jerung..

Selamat kenal la yek. Saya tergerak jari pulak nak menaip siket pasal part yang ada rambut tu.. buat entry ni a little bit suspen di situ. Kuatkan semangat ye! May Allah protect you, aminn

HAJAR said...

Salam.. Hye Wan..

Tu la.. agak suspend jugak time tu.. harap-harap ada yang bergurau je la...

hamba Allah said...
This comment has been removed by a blog administrator.
HAJAR said...
This comment has been removed by the author.