Monday, June 18, 2012

Presents from Allah....


Hye.. Alhamdulillah... Just arrived from office... I am so tired today... otw back from office, macam-macam terfikir dalam kepala... 

This entry special for my cousins and close friends.. Setiap kali saya ada masalah, these people will always be with me... nasihat... support... and everything... dan perkara paling menarik tentang mereka, mereka boleh tahu saya sedih walaupun luaran saya gembira...

Hari ni saya mendapat support dari semua orang yang rapat dengan saya.. Kadang-kadang rasa tak terbalas jasa mereka... Thank u so much...

My cousins (Ain, Angah, Nina, Comel, Kak Chik, Mira)

Korang sangat baik... bila aku ada masalah, korang lah tempat aku rujuk... bila kita berjumpa, pasti tak kering gusi bergelak... hari ni korang dah buat nangis sebab support korang.. ada masa kite di atas, ada masa kite dibawah.. tp sebab nasihat korang, aku akan sentiasa berada di atas walaupun ketika itu aku kat bawah.. korang la cousin paling best!!!! besar bersama, main bersama, bergaduh bersama.. I miss that beautiful moment... 

HUZA (Alinda, Ulya, Huda)

My beautiful + gorgeous bestfriends... Thanks a lot... Bila aku nak type part HUZA, airmata aku mengalir.. masa zaman sekolah, kalau 4 daripada kite jalan berpecah, pasti semua tahu geng HUZA bergaduh kan... tp tu dulu.. skrg kita sentiasa bersama... aku terlalu sayang korang... (hari ni aku jadi sensitive giler kan...)

Nurul Ain Natrah

My roommate since sem 3 until 6 di UiTM Alor Gajah.. ouucchh... Ain yang sentiasa bagi nasihat tak kira waktu... u're getting married.. dan lepas ni aku dah tak de kawan bergayut kat phone.. cakap lama-lama... gelak-gelak.. ingat zaman uitm dulu..best kan...

Siti Wardah Jumeren

Kak Ward ni roommate saya masa degree.. Dia la paling best sebab sekepala dengan saya... kalau kiteorang bosan malam-malam, terus saya cakap kunci kereta, berdesup pusing-pusing n then balik bilik sambung study.. kan kak Ward... kak Ward banyak tolong saya.. dia seorang kakak yang banyak nasihatkan saya... selalu menemani saya ke mana saja.... thanks a lot kak Ward...

Huzaimah & Salasiah

Both of them are my officemates... kami sentiasa bertiga kemana je.. I am the youngest in this group.. hahaha.. kalau tak, tak kan la jadi anak angkat kak Zai.. ye dak??? hahaha.. thanks for everything.. 

Ain Aziz

Kami kenal ketika mengerjakan umrah.. Alhamdulillah.. terbina satu ukhwah... She's a good friend.. Ain banyak tolong saya.. kalau saya kesedihan, dia la tempat saya mengadu... tak pernah sekali dia tak tolong saya.. dia sentiasa bersama saya... Thanks Ain... 

Ida Daq Baek

Ida ni kawan kepada kawan saya.. tetapi skrg dia dah jadi kawan saya paling best...  kami saling berkongsi cerita... ida ada msalah, ida carik saya.. saya ada masalah, saya carik ida.. itulah tentang kami berdua ni...

Dya Ghazali

My new friend... walaupun kami baru berkenalan tapi kami seperti telah kenal lama.. persamaan saya dengan Dya, kami suka memasak, kami suka bershopping, kami banyak cakap.. Tapi Dya dah nak tinggalkan saya.. Dia akan berpindah ke Perth... Dya, u tahu u belum pergi, i dah sedih giler... lepas ni i dah tak de kawan main masak-masak lagi dah... :'(

Daus & Fairus (geng korea saya!)

yes! 2 lelaki ini adalah best friend saya yang paling rapat.. dah dkat 5 tahun jugak.. atau lebih.. ketika tu diaorang  kat korea, kiteorg selalu berym.. dua-dua ni gila-gila sket.. diaorg ni pendengar yang setia dan penasihat saya.. serius.. memang baik.... kalau masa belajar, ada masalah dengan kaum adam, diaorang la tempat saya rujuk... hahaha.... sekarang fairus dah kahwin, so kami memang lost contact.. betul orang kata, kalau dah kahwin memang akan lost contact...

Fahmie

haha.. Fahmie ni kawan kepada bekas teman saya... Fahmie banyak tolong saya.. Thanks a lot Fahmie.. dan yang terbaru bantuan dia terhadap saya adalah menambahkan kenalan saya... hahahha.... ur friends semua baik giler!! seriously!

Idan

Dia ni pun kawan baik saya.. walaupun baik gaduh baik gaduh... tapi dia tetap rapat dengan saya.. dulu pernah kami langsung tak bertegur kan Idan.. lepas tu kami rapat balik.. skrg Idan pun dah busy dengan HO dia... tp masih lagi berwhatsapp dengan saya kalau saya perlukan khidmat nasihat dia yang kadang-kadang boleh pakai, kadang-kadang tak boleh... hahaha..

Ok la.. Buat masa ini je la orang-orang yang rapat dengan saya...Thanks a lot.. Hanya Allah sahaja dapat membalas segalanya... 

 I've to go.. Nak solat maghrib n then pi makan naan kat ampang.. jom sapa nak join!

No comments :