Sunday, May 6, 2012

Book Fair...


Alhamdulillah... Finally saya dapat juga ke Book Fair... Terima kasih kepada yang meneman saya dan tolong membawa buku-buku saya... :) Memang mabuk saya tengok buku-buku...  Tapi apa yang u all nampak kebanyakan buku resepi.. seriously! saya memang gila buku resepi... so boleh la mencuba untuk membuatnya kan....

Hidangan Untuk Dua : he he... preparation untuk masa akan datang... belajar dari sekarang.. ye dak?? haha!!~~~!! macam-macam lauk boleh belajar.... memang gemuk la siapa hidup dengan hjr ni..

Jejari Emas: ooo.. itu saya memang suka-suka untuk membeli... suka tengok.. tak de makna tersembunyi di sebalik buku itu ya....

Idaman: tu semua berkonsepkan cheese.... hjr x berapa suka sangat cheese tapi hjr suka membuat dan paksa orang makan... MAKAN!!! Saya cakap MAKAN!!! Mesti kene MAKAN!!!

Para Nabi & Rasul: buku tu mengenai 25 Nabi... Sejarah setiap Nabi... interesting tau! serius... sirah Nabi memang dah banyak lupa la kan.. so, untuk refresh ke semua nya balik, saya beli la.. at least nanti ada anak, boleh cerita kat mereka.... tak de la nampak teruk sangat mak dia kan.. hahahaha! berangan kau Hajar!

Akhirnya ku temu cintaMu : Buku ni mengisahkan orang-orang kafir yang mendapat hidayah dan convert masuk Islam... saya belum start baca lagi tapi nampak menarik kan... hihihi..

Art of Deception : Ini buku yang saya sedang baca.. yes! sangat menarik.. membongkar rahsia tentang penipuan Israel dan US... penulis nya merupakan seorang tentera US yang kini telah pun convert masuk Islam dan berdakwah memperjuangkan Islam... Alhamdulillah... Lepas saya baca, saya nak bagi pada kawan saya pulak... :)

Muffin, pencuci mulut : ini biasa la... hjr ni gila buat cup cakes... so kat sini boleh belajar jugak ya... wahh... kau Hajar.. macam nak bukak restaurant... InsyaAllah.. ada rezeki boleh bukak restaurant deyhh.... sila sila ke restaurant Anak Jerung... errmmm.. agak-agak la kan... kalau pakai nama "Baby Shark Restaurant" ada tak orang nak pi???? menarik tu... Restaurant atas air... bawah tu anak shark, mak shark, bapak shark... kalau jahat sangat, campak kan je ke bawah.. ha ha ha..ok.. hajar dah start merapu..

ok la... sampai sini dulu... bye! chill bebeh!!!!

No comments :