Sunday, April 22, 2012

RHYTHM OF SOUL

Hye...

Saya kebosanan di ward... Sementara menunggu mata terlelap, saya membebel lagi... Saya masih bergantung pada ubat sekarang.. ada machine yang control kasi salur pernafasan saya terbuka, selain ada ubat-ubatan yang dimasuk kan melalui drip...

 Ok.. Sambung... Rhythm of Soul, concert zikir yang pertama di Malaysia dianjurkan oleh IluvIslam... tapi kekecewaan melanda...di tiket, concert sepatutnya bermula 8.30 mlm, ok la ada ampun paling lambat pukul 9 mlm.. tapi 9 mlm kami x masuk dewan lagi!!! 9.37 pm baru kami masuk dewan... kami punya la rushing dari masjid negara terus ke Pusat Islam... sebab concert start 8.30 mlm tu tadi... n then dah tahu lambat, bukak je la pintu kasi penonton duduk... ini tidak, dibiarkan kami berdiri di luar.. dengan panas nya... alasan yang tak logic diberikan.. katanya sound system rosak.. Oh my God! u all organize concert dzikir, perkara penting dalam concert, boleh ada masalah ke... sepatutnya petang dah sound check everything.... memang ramai yang marah.... Masa nak masuk dewan tu, ada lah seorang lelaki ni bagitau, boleh masuk dewan dengan syarat jangan bising... ya Allah! lagi sekali... dah lambat, say sorry pun tak... kami beli tiket bukan murah ok! rm89! kire mahal la tuh... dengan penat berdiri + penat membebel ok.. haha... dah la saya tak berapa sihat... dugaan betul rasa nya,,,

Selepas dibenarkan masuk, 2 orang pengacara ni boleh terlepas cakap yang mereka "bidan terjun"... ha??? anjurkan concert tapi macam mana pulak boleh jadi bidan terjun??? prepare ke tak sebenarnya ni??? ya Allah..

Setelah concert start around 10.10 pm, baru lah saya puas hati dengan concert yang dijalankan... start dari abg Munif sampai lah abg Muhaimin.. semua nya best... Opick tak boleh dinafikan... his songs superb!!! memang menyentuh jiwa... zikir-zikir yang dialunkan sangat merdu... so, kuranglah kemarahan saya...

Hopefully next time, please don't do the same mistake ok... please.. Saya membeli tiket atas dasar semangat saya untuk mendengar alunan zikir + menyokong program ini diadakan.. tetapi bila kesilapan sebegini berlaku, membuatkan saya jadi kecewa yang teramat...

Ini sebahagian gambar.... Saya akan masukkan video Opick nyanyi lagu Bila Waktu Telah Berakhir... my favourite song... :)





















No comments :