Wednesday, December 28, 2011

1Malaysia TV!!!

Sebelum memulakan perbicaraan.. Entry kali ini untuk pengguna iphone.. hihihihi...(sebab saya pengguna iphone.. so tak tahu la bendalah lain.. ) Terfikirlah dalam fikiran macam mana kalau ada cerita best, tapi tak ada TV nak tengok... Fikir punya fikir.. al-maklum la.. ini semua penangan Tentang DHia la... sebelum tidur, seperti biasa, carik application yang best-best!! yesss... last nite I've found it! lepas ni confirm daku tak terlepas tengok Tentang Dhia.... dan hari ini.. ya hari ini.... hajar keluar dari curve jam 6.30 petang!! Ooohhmmaann!! tak sempat nak tengok tentang dhia pukul 7 ni! tambah dengan jam la pulak time ni.. dan dan...tiba-tiba teringatkan new application yang di install malam tadi.. yes! yes! yes! boleh tengok tentang dhia.. tak fikir panjang, mencari hp di dalam beg.. He He He... teruslah channel TV3! yeahh! dapat tengok 9 minit yang pertama.. (sebaik aku tak terbabas la tadi...)mata ke iphone, tangan kat stereng!! jangan cuba ya! memang berani mati.. ada jugak masuk paper front page.. "MATI KERANA TENTANG DHIA" ok ok.. saya ajar ya...

Mula-mula pergi ke App Store... (psst: lawa x background?? kekeke.. perasan kau Hajar!)


Type 1Malaysia TV.. nampak tuh?? nampak?? nampak???
Click la Install.... jangan tak click pulak..


Tttaaadddddaaa!!!! yeaahhh!! dah ada kat Iphone Hajar... 1 Malaysia!! 1 Malaysia!! 1 Malaysia!! (melaung ala-ala Dato' Sri Najib ya... )


Nak tengok TV?? di kereta?? di tandas??? di mana-mana sahaja!!! Janji ada wifi @ internet kat phone tu ya.. kalau tak ada, jangan le kome bermimpi nak nengok... sampai kiamat tak dapat..
Click aje channel mana yang hangpa rasa nak click... tapi Hajar.. Hajar sudah tentu TV3 sebab nak tengok Abg Zikir!!!! haha..
oooppsss.. 10 malam!! ada date dengan Amir Khan!!!! 3 Idiots!! jom click TV 3!!!! dah start!!!

byee....

1 comment :

besi said...

Ok la leh tgk tv kat handphone canggih tu ..(Cantik pic wallpaper handphone hehehe)