Sunday, July 10, 2011

Seoul Garden!

Hi! Kali ni entry pasal tempat makan pulak.. Ok.. Seoul Garden... U all tahu i boleh duduk makan kat sini, start 5-9 pm untuk makan.. I stop waktu maghrib untuk solat je... (psst: kang ada orang fikir I x solat pulak..) So far, steak n steamboat super duper best! Last I pergi Last April.. Farewell Syed.. Masa tu I makan macam tak ingat dunia... Ok, let me tell u apa yang best sangat kat Seoul Garden ni ok...

1- Kita ambik buffet.. Harga pun murah tau! Harga seperti dibawah.. (Psst: rugi kalau bawak orang tak suka makan ya.. membazir!) Bawak Hajar untung sebab Hajar memang sangat suka makan!

2- Makanan yang disediakan pun super duper best.. Kita pilih daging, sotong, udang, lala buluh(I x tahu nama scientific nya..) n then kite main bakar-bakar la.. itu yang best.. Makan bersama sos yang sedappp!! sesiapa yang suka kimchi, sudah tentu disediakan.. Nama pun SEOUL cik Hajar... makanan utama orang Korea kan Kimchi... pande.. pande.. (means pandai-pandai .. tu bahasa jawa..)

3- dessert nya pun best best sangat.. ada ABC.. masa I pi tu ada kek.. alamak I.. favourite I tuh...

4- kepada mereka yang memang tak boleh tanpa nasi, don't worry.. kat situ ada disediakan mee goreng, nasi goreng, n memcm lagi untuk makan bersama dengan daging yang telah dipanggang @ mahu pun telah direndam di dalam steamboat tuh.. hahaha...

So, I dengan ini mencadangkan untuk you all pergi makan ke Seoul Garden yang best sangaaattt ni.. I pun nak pi jugak.. tp kene tunggu orang bawak la.. I makan sorang tak syok.. Mesti ada geng.. Itu lagi menjadi nak makan!

Ok lah.. C u in new entry!

Have a nice day friends!




No comments :